Som gruppeleder har du en ekstra viktig rolle, særlig når det kommer til å hjelpe de andre deltakerne i gang med dugnaden.
For å gjøre denne jobben lettere ønsker vi å komme med noen tips. Et fint startsted vil være å sjekke at alle deltakerne har fått registrert seg i Bambusa-appen. Deltakerne blir registrert når de logger seg inn i appen med sitt mobilnummer og setter opp sin profil. Under deltakerlisten kan du enkelt sjekke statusen til hver deltaker. Dersom deltakeren er registrert, vil den få status som "aktiv". Dette vil vises ved siden av navnet deres. Dersom en deltaker får status som "ikke registrert", eller du ikke ser noen status, er det mulig at deltakeren trenger hjelp med registreringen.
Tips: For å motivere gruppen din og forbedre salgsresultatene kan du koble flere mobilnummer til hver deltaker. Dersom en deltaker for eksempel har mer enn én aktiv foresatt, kan det være lurt å koble til begge de foresatte. På denne måten kan flere bidra til dugnadens suksess!
Husk at det totale salgsmålet gjelder for hele dugnaden. Det er derfor viktig at du som gruppeleder kommuniserer klart til hver deltaker hvor mange pakker de trenger å selge for at dere skal nå målet.
Bambusa benytter cookies for å forbedre innhold, kommunikasjon og måle reklame. Les mer om vår bruk av cookies på siden for personvernpolicy.
Ved å klikke OK gir du ditt samtykke til å bruke cookies.
Funksjonelle
Alltid aktiv
Den tekniske lagringen eller tilgangen er strengt nødvendig for det legitime formålet å muliggjøre bruk av en spesifikk tjeneste som abonnenten eller brukeren uttrykkelig har bedt om, eller for det eneste formålet å utføre overføring av en kommunikasjon over et elektronisk kommunikasjonsnettverk.
Preferanser
Den tekniske lagringen eller tilgangen er nødvendig for det legitime formålet å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Den tekniske lagringen eller tilgangen som utelukkende brukes til statistiske formål.Den tekniske lagringen eller tilgangen som utelukkende brukes til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig overholdelse fra din Internett-leverandør eller tilleggsregistreringer fra en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene, vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Den tekniske lagringen eller tilgangen er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame, eller for å spore brukeren på et nettsted eller på tvers av flere nettsteder for lignende markedsføringsformål.